Subject: Ed: Hinnang sotsiaalteenuse osutajale tervisekaitsenõuetele vastavuse kohta igapäevaelu toetamise teenusele / päeva- ja nädalahoiuteenusele
From: "Gea Metus" <[email-masked]>
To: "Liivi Zovo - RTK" <[email-masked]>
Date: Thu, 10 Jul 2025 14:15:08 +0300

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Palun registreerida.

Gea Metus

vaneminspektor (keskkonnatervis)

Põhja regionaalosakond

+372 5197 5317

[email-masked]

Terviseamet

+372 794 3500

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]
 <http://www.terviseamet.ee/> www.terviseamet.ee

Paldiski mnt 81, 10614 Tallinn

Käesolev kiri on mõeldud ainult kirja adressaatidele. Kui olete saanud kirja 
ekslikult, palun teavitage koheselt selle saatjat ning kustutage saadud kiri 
koos kõikide lisadega. NB! Juurdepääsupiirangu märkega dokumentide 
avaldamine kõrvalistele isikutele on keelatud.

Saatja: [email-masked] <[email-masked]>
Saatmisaeg: neljapäev, 3. juuli 2025 12:22
Adressaat: Gea Metus <[email-masked]>
Teema: Hinnang sotsiaalteenuse osutajale tervisekaitsenõuetele vastavuse 
kohta igapäevaelu toetamise teenusele / päeva- ja nädalahoiuteenusele

Tähelepanu! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu 
saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere, Gea.

Alguses esitasime taotluse hinnangu väljastamiseks sotsiaalteenuse osutajale 
tervisekaitsenõuetele vastavuse kohta igapäevaelu toetamise teenusele / 
päeva- ja nädalahoiuteenusele.

Sooviksime siiski saada võimalust osutada ka seda teenust.

Kuna Teie hindamisest (vt lisatud dokumenti) ei ole möödunud kuigi palju 
aega ja kõik dokumendid on endiselt ajakohased, palume Teilt juhiseid, mida 
peaksime tegema, et see võimalik oleks.

Täname Teid ette abi eest!

  _____

Lugupidamisega

Alexander Evlanov

RTO ForKids OÜ

tel. 524 524 0

From: [email-masked] <mailto:[email-masked]>

Date: 2025-04-01 16:10

To: ForKids <mailto:[email-masked]>  OÜ

Subject: Hinnang

Tere

Teile on saadetud Terviseameti dokumendihaldussüsteemi Delta kaudu dokument:

Pealkiri: Terviseohutuse hinnang, ForKids OÜ (Linnamäe tee 3, Tallinn)

Registreerimise kuupäev: 01.04.2025

Registreerimise number: 9.3-2/25/1632-7

Lugupidamisega

Terviseamet
Telefon 794 3500
[email-masked] <mailto:[email-masked]>
www.terviseamet.ee <http://www.terviseamet.ee>

  <http://www2.rik.ee/delta/logo_ta.png>

Käesolev e-kiri on mõeldud ainult kirja adressaatidele. Kui olete saanud 
kirja ekslikult, palun teavitage koheselt selle saatjat ning kustutage 
saadud kiri koos kõikide lisadega.